Nepřítel cukr

A nejen on. Nejen sladkosti mají vinu na vaší boubelaté postavě. Kus viny si nesou i tučná jídla a nedodržování zásad zdravého stravování vůbec. Jistě máme v něčem pravdu, když řekneme, že nesnídáte, vynecháváte dokonce i svačinu. Oběd jíte ve spěchu a někdy i ten nahradí pouze plněné pečivo, nebo nějaký koláč. Večer se pak snažíte vše dohnat u lednice a následuje několik chodů, nejrůznějších pochutin. Většinou však sladkých a tučných, jelikož si o ně vaše vyhladovělé tělo vysloveně říká, kvůli pokleslé hladině cukru v krvi. A vy jen přibíráte a přibíráte. Razantní proměna se nestane ze dne na den. Je třeba začít s pravidelným režimem, zmenšením porcí a dostatkem ovoce a zeleniny. Abyste si na menší porce rychleji zvykli, vyzkoušejte http://www.rychle-hubnuti.net/cs/ přípravky na hubnutí . Pomohou!

Večer strávený u lednice

Jistě cítíte, že takto by správné stravování nemělo vypadat. Pro vaše zdraví i pro vaši postavu je důležité, rozložit si jídlo do pěti menších porcí. Často také zapomínáme na dostatek ovoce a zeleniny. Zamyslete se nad svým stravováním i vy.

Ohodnoťte příspěvek