Laickost se v tomto ohledu nevyplácí


SEO optimalizace pro vyhledávače profesionálně nelze udělat v domácím prostředí, s nástroji, kterými nevládneme s jistou rukou a se znalostmi, které jsme získali z nějakého pochybného článku na internetu. Bohužel se jedná o tak specifickou oblast zájmu, kterou nelze nastudovat za večer a pokud se k tomu všemu máte věnovat ještě svému podnikání, máte co dělat, abyste to ještě dohnali. My si ukážeme, proč je vlastně lepší najmout si na tyto věci nějakého odborníka, který vám se vším pomůže a který vám to udělá tak, jak by vás to nikdy nenapadlo.
 SEO jako barevný svět s černým nápisem

  1. Přehlédnete nuance

Největší chybou začátečníka v SEO je přehlížení nuancí ve statistikách a grafech. Neznalci to může přijít jenom jako malé vychýlení nebo nějaká chybka, ovšem pro zkušeného SEO odborníka to může být doslova fontána informací o tom, co všechno je špatně a co všechno se pravděpodobně stalo. Zatímco nováček se bude jen tak proklikávat grafy a tabulkami, aniž by cokoliv věděl, profesionál půjde přesně do míst, kde to bude bolet nejvíce a ví přesně, co má dělat.
 SEO znázorněno jako nápis s terčem s šípy místo O

  1. Nepřehlednost v nástrojích

Neznalý člověk si nainstaluje spoustu nástrojů pro SEO zdarma, aniž by věděl, co přesně mají dělat, a pak je používá tak nějak všechny a bez hlubší znalosti alespoň o jednom z nich. Z informací z těchto nástrojů pak udělá nějaký mišmaš, který poskládá do jednoho či dvou kroků. Ovšem ne vždy je to tak jednoduché a ne vždy stačí pouze zaškrtnout správnou kolonku, aby se vše napravilo. Některá řešení bez hlubších znalostí zkrátka neodhalíte a potom špatné řešení může udělat ještě větší paseku, než jste si původně mysleli.
 

  1. Komplikovanost

Některé problémy řeší nováček komplikovaně, a přesto se nedostane k jádru věci a problému, mnohdy tak složitě pokryje projevy problému, ale nikdy nevyřeší samotné jádro, které se zase po nějakém čase v jeho tabulkách objeví. Přesně proto je lepší najmout zkušeného odborníka, který již nejen něco zažil, ale také se neustále vzdělává na poli SEO a je schopen získat dostatečný objem dat a informací na to, aby přišel s komplexním, někdy i jednoduchým, řešením či způsobem, jak se k řešení dobrat.